Big City - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Marieke Snippe - WaarBenJij.nu Big City - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Marieke Snippe - WaarBenJij.nu

Big City

Blijf op de hoogte en volg Marieke

30 Juli 2014 | Spanje, Barcelona

Buenos días todos!


Ik ben nu 4 daagjes in Barcelona en vanaf vandaag ook alleen nog maar met mijn roommate.
Zondagavond ben ik geland met vriendlief na 2 uur vertraging, dat was wel een tegenvaller maar voor de rest was alles goed gegaan.
Na aankomst hebben we meteen een taxi na het hotel gepakt, ons even opgefrist en erna een lekker terrasje gepakt met sangria en tapas, heel toeristisch!

Maandag ben ik gaan kijken naar het appartement in Barceloneta en het is gelukkig super mooi, het is een fantastische locatie (paar 100m van zee) en is omringt door winkeltjes, restaurants en terrasjes! Erna zijn we lekker gaan wandelen en door de wijken Born en Gotic gelopen. Echt schattige steegjes en woningen. Hier houden wij het wel 5 maanden uit. 'S avonds ben ik met vriendlief nog langs de boulevard gelopen van Barceloneta en hebben we nutella en oreo(!!!!) ijs gegeten, yummy! Diezelfde nacht heb ik ook met vriendlief in het appartement geslapen, heel primitief zonder wifi of tv maar wel gezellig. Het is nooit stil in deze buurt, in de straat zitten families gezellig buiten of op het balkon, lijkt me een heerlijk leventje!

Gisteren hebben we de middag met zijn tweetjes doorgebracht op het strand en in de avond lekker wezen uiteten aan het strand!

Vanochtend heb ik vriendlief uitgezwaaid met krokodillen tranen maar ben heel blij dat hij een paar daagjes bij me is geweest en bij het bezichtigen van het appartement. Ik ga hem heel erg missen, vooral zijn humor en pret ogen. Misschien ga ik zelfs nog missen hoe hij me altijd op de kast jaagt!

Het is nu nog niet asociaal warm dus ik ga de boulevard een keertje op en af joggen! Ik heb de afgelopen dagen zóóó veel gegeten dus ik kom flink door het rennen :(

Helaas moet de wifi nog geregeld worden in het appartement dus ik kan nog geen foto's uploaden. Misschien vind ik vanavond een restaurantje waar ik via de wifi foto's kan uploaden.

Keep you posted xxx

  • 30 Juli 2014 - 11:32

    Cindy:

    Hoi lieverd ik heb alles gelezen ik wens je succes daar het zag er mooi uit ook het appartement daar zou ik het ook wel 5 maanden uithouden dikke kus uit kerkrade

  • 30 Juli 2014 - 14:20

    Bas Essers:

    Missing you already xx

  • 08 September 2014 - 14:39

    Jan Essers:

    Het is me gelukt om op je site te komen. Je hebt al behoorlijk veel geschreven. Heb even tijd nodig om dat allemaal door te lezen. Foto's heb ik wel al bekeken. Leuk appartement (met al die duck-tape).
    Het etentje van afgelopen dinsdag was bijzonder geslaagd. Leuk om je tussentijds nog eens te zien. Ik hoop dat dit niet teveel heimwee heeft veroorzaakt.

    Schrijf weer snel.

    Groetjes en kus

    Jan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 09 Juli 2014
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 16320

Voorgaande reizen:

27 Juli 2014 - 21 December 2014

Stage in Barcelona

Landen bezocht: