Count down - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Marieke Snippe - WaarBenJij.nu Count down - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Marieke Snippe - WaarBenJij.nu

Count down

Blijf op de hoogte en volg Marieke

20 Juli 2014 | Nederland, Landgraaf

Hola iedereen!

Ik ben net klaar met mijn laatste dagje werken en dat betekent dat ik over een week in Barcelona zit. De zenuwen zijn er nog steeds niet maar dat zal wel de dag van te voren komen.

Ondertussen ben ik begonnen met mijn koffer in te pakken. Nu zitten er alleen spulletjes in die ik écht nodig heb.. En dan zitten de kleren, schoenen etc nog niet eens bij! *slik*

Komende week ga ik een poging wagen mijn klerenkast erin te stoppen, wat denk ik vies tegen gaat vallen! Een voordeel van een lief vriendje hebben is dat hij mij "afzet" in Barcelona. Zondag vliegt hij met mij mee zodat we samen nog een kleine vakantie hebben en hij kan zien waar ik de komende 5 maanden ga wonen. Nog een voordeel daarvan is dat meneer ook een groot koffer meeneemt waarin natuurlijk de rest van mijn klerenkast in gepropt wordt met een béétje plaats voor zijn spullen!

Aan de zomerse temperaturen in Barcelona hoef ik in ieder geval niet meer te wennen aangezien het hier nog bijna warmer is dan in Spanje.
Als iemand inpak tips heeft hoor ik het graag!


Groetjes xoxo

  • 20 Juli 2014 - 22:17

    Jaimy :

    Zo spannend!! Ik heb wel zenuwen voor je!
    Niet dt we elkaar zo vaak zien, maar het is toch een raar
    idee dat je de komende 5 maanden gewoon weg bent.
    Maar laat ik nou altijd al eens naar Barcelona willen gaan ;)
    als ik me niet vergis ligt daar een Louboutin dus count me in
    voor een weekendje shoppen!
    Mijn tip voor je is dan ook om alle mensen die nog bij je op bezoek
    gaan komen ook nog spulletjes mee te laten nemen.
    Weet ik wel niet hoe je erna weer alles mee terug gaat krijgen..
    busje huren bij borent denk ik!
    Komt goed!
    Geniet nog van je laatste weekje hier en dan op naar het avontuur.

    xxxx

  • 21 Juli 2014 - 16:11

    Mapa:

    Ook voor ons is de countdown begonnen en het natuurlijk is het spannend. Dat ze zich redt in Barcelona, daar hebben wij het volste vertrouwen in en dat heeft ze de afgelopen jaren ook wel bewezen.Cultuurschok zal dan ook wel meevallen. Ze is er al een aantal keer geweest en van dat gejaagde en alles gepland moeten hebben zoals hier, daar heeft ze toch al niets mee op. Voornaamste taken van mij zijn op dit moment vooral zorgen dat de was schoon en gestreken is, spullen aanwezig zijn die mee moeten en dat verzekeringen etc. goed afgesloten zijn. Oh ja en dat het strijkijzer (welk ze meeneemt) functioneert. Collega vroeg mij laatst nog waarvoor pak je daar een week vrij voor? Gewoon omdat ik me toch niet goed op mijn werk kan concentreren en op de achtergrond aanwezig wil zijn. Doe ik dat niet dan loop ik als een kip zonder kop in het rond. Marieke vraagt zich dan ook af wat ik tijdens haar afwezigheid met al die vrije tijd ga doen (Veeeel minder was, opgeruimd huis etc.) Denk dat ik eens vaker met Yf naar Aken ga Marieke.
    Vandaag kwam mijn aanwezigheid thuis al goed uit want voorzichtig druppelen mensen binnen die adieë komen zeggen en mijn taak hierbij is te zorgen voor een natje en een droogje.
    Nou meid wij beginnen toch al zenuwachtig te worden maar we weten dat jouw verblijf in Barcelona je veel zal brengen wat je je hele leven mee zal dragen.
    Dikke kus

  • 22 Juli 2014 - 10:24

    Simone :

    Ik denk Marie.... dat ik eens een busje huur dat ik je wat spullen kom brengen die je nog nodig hebt;)
    Ik zeg je dat jk het nu ook op mn zenuwen begin te krijgen ....
    maar je zult het goed doen daar !!!

    De dagen vliegen opeens weer ram snel voorbij is zo vrijdag en dan ben ik blij als ik je zie en je een dikke pakkerd kan geven....

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 09 Juli 2014
Verslag gelezen: 7822
Totaal aantal bezoekers 16329

Voorgaande reizen:

27 Juli 2014 - 21 December 2014

Stage in Barcelona

Landen bezocht: